Condiții de returnare – Particularități

  1. Mobilier
  • Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fişă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanţie), bine ambalate şi protejate la transport.
  • Produsele care au fost comandate pe dimensiuni speciale „la comandă, pe dimensiuni cerute de client”, nu de serie, nu vor putea fi returnate.
  • Produsele efectuate la comandă nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confecționate special pentru dumneavoastră. Prin produse la comandă înțelegem orice produs care a fost personalizat după preferințele clientului (dimensiune: lungime, lățime, înălțime; material de suprafață – prin specificarea unui cod de material sau orice altă modificare față de modelul standard prezentat în pagina de produs, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanța de urgență nr. 34/2014.

Atenție:

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită, prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovitur i, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție (sau factura) lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, ROMUS Trading & Development SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri.

  1. Scaune

Scaunele se pot returna în următoarele condiții:

  • Scaunul nu trebuie să prezinte zgârieturi, loviri sau alte defecte fizice.
  1. Canapele și Colțare

Returnarea canapelor sau colțarelor aduse la comandă, pe culori personalizate, se acceptă doar dacă produsul final nu corespunde ca orientare colț sau culoare cu ceea ce s-a comandat.

 

  1. Reclamații

Legislația prevede un termen de 15 zile calendaristice pentru rezolvarea unei reclamații. Pentru că produsele comercializate de www.baroqve.com sunt fabricate în afara țării, cumpărătorul va fi înștiințat și acceptă prin prezenta că termenul de rezolvare a reclamației va fi comunicat în scris la primirea reclamației de către Vânzător/Furnizor.